Jag fick låna en ängel♡

Den senaste tiden har jag försökt skriva så många gånger.... men de slutar bara i massa tårar och ångest.
Men nu gör jag ett nytt försök.

Det är två år sen vi gick och väntade på att våran diamant skulle komma till oss. 
Det känns som igår....
Jag minns att jag levde i en dröm när jag väntade Oliver.
Jag väntade barn med mannen i mitt liv.
Vi hade precis köpt ett fint radhus.
Livet var en dröm för mig.
Men under en natt förändrades ALLT... FÖRALLTID!
Vi förlorade vår lilla pojke.
Jag minns när jag fick dig i min famn... du var helt perfekt!!
Så liten och söt.
Du lämnade oss alldeles för tidigt.

Jag har på svart och vitt att jag inte kunde gjort någonting annorlunda för att rädda dig.
Men ändå så kommer jag alltid få leva med en skuld att jag inte kunde skydda min son. 
Jag var helt hjälplös!
Och den känslan måste vara den värsta känslan en förälder kan känna..... hjälplös att inte kunna skydda sitt barn.

Det finns så många mornar som jag vaknar med tårar för jag drömt om dig.
Och då vill jag bara dra täcket över huvudet och somna om så jag får fortsätta drömma.
För de är ända sättet för mig att lära känna min son.
Det kanske låter töntigt men så är det.
Men samtidigt är de du som får mig att gå upp på morgonen och kämpa vidare med livet.
För jag vill inte att du ska se mig lida♡.

Tänk att du snart fyller 2år♡
Stora killen :)♡
Du är nog ett riktigt busfrö där uppe :)♡

Det finns så mycket jag skulle vilja göra med dig Oliver

Skulle vilja få mata dig
Bada dig
Klä på dig
Krama och pussa på dig
Se dig krypa
Se dig ta första steget
Få leka med dig
Höra dig säga ditt första ord
Få ta dig till dagis/skola
Se dig ta studenten
Se dig bli vuxen
Se dig skaffa egen familj

Allt det där självklara för folk som har barn får se....
Men jag kommer aldrig få uppleva nått av det med dig.
Skulle göra vad som helst bara för att få göra en enda sak med dig!!

Vill ha tillbaka min fina kille♡

Men intalar mg själv att du har det bra där du är♡.

Och jag vet att du gör ALLT i din makt för att skydda din lillasyster som vi väntar♡.

Mamma och pappa saknar dig♡

Föralltid älskad föralltid saknad♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

anglaoliversmamma.blogg.se

Denna blogg handlar om mig och mitt änglabarn Oliver. Jag skriver denna blogg i hopp om att lära mig leva med att jag förlorade min son. Och i hopp om att göra de lättare för mina nära och kära att förstå hur jag känner och tänker.

RSS 2.0