Nytt år

Redan ett nytt år.
2014 har bara swishat förbi.
Det har varit ett tufft år.
Men jag har tagit mig igenom de.
Jag har lärt mig att jag är starkare än vad jag trodde jag var.
Har många gånger bara velat ge upp.
Men då finns alltid min älskade sambo där och tar emot mig och lyfter upp mig igen.
Hade aldrig klarat mig utan dig christian ♡.
Jag har lärt mig att man inte ska ta ta något eller någon för givet.
Livet kan ändras på en sekund!
Har lagt alldeles för mycket energi på folk som bara tar energi ifrån mig. 
Så nu lägger  jag bara min energi på mig själv, min familj och dom vänner som ger mig energi och  som jag vill ge energi till. 
 
Jag hoppas att 2015 blir ett bra år.
Med mycket skratt lycka och framgångar.
 
Nog om mig.
 
Oliver min lilla diamant♡
Jag saknar dig så sjukt mycket!
Tänker varje dag på dig och hur de kunde ha varit!
Jag kämpar varje dag för att må bättre gå vidare  i livet.
Men så klart med dig i mitt hjärta.
För där kommer du alltid finnas!!!
Men vill må bra så vi kanske kan ge dig ett syskon en vacker dag♡.
Ingen kan ta dig din plats.
Finns bara 1 oliver och du kommer  alltid vara min först födda!♡.
 
Mamma älskar dig♡
 
 
ditt lilla c
2015-01-03 @ 21:26:52

Älskar dig med mitt hjärta vill inte leva en dag utan dig min skatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

anglaoliversmamma.blogg.se

Denna blogg handlar om mig och mitt änglabarn Oliver. Jag skriver denna blogg i hopp om att lära mig leva med att jag förlorade min son. Och i hopp om att göra de lättare för mina nära och kära att förstå hur jag känner och tänker.

RSS 2.0