kärleken♡

Idag har de varit en bra dag♡ Börjar äntligen känna att mitt liv är på väg i rätt riktning Vilket jag tycker jag är värd efter allt som hänt senaste tiden. Och jag skulle aldrig klarat de utan alla nära och kära som stöttat mig♡. Ni är underbara♡. Men de finns en speciell person som jag aldrig kan tacka nog för allt han gör för mig ♡. De är min fina prins Christian♡. I snart 9 år har du funnits i mitt liv. Jag vet att jag hittat killen jag vill leva med föralltid♡. För efter allt vi gått igenom har bara gjort oss starkare och mer kära. Ingenting kan komma emellan oss♡. Även fast jag levt i helvetet med saknad av oliver så den kärlek du ger mig dagligen gör ändå mig till världens lyckligaste tjej♡. Du säger du älskar mig flera gånger om dagen. Du tittar på mig som den enda tjejen i världen. Du behandlar mig som en prinsessa. Du är helt enkelt helt jävla underbar♡♡♡. Och jag är din föralltid♡. Tack för du finns♡.
prinsen
2015-02-09 @ 22:30:25

Du är finast mitt hjärta




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

anglaoliversmamma.blogg.se

Denna blogg handlar om mig och mitt änglabarn Oliver. Jag skriver denna blogg i hopp om att lära mig leva med att jag förlorade min son. Och i hopp om att göra de lättare för mina nära och kära att förstå hur jag känner och tänker.

RSS 2.0